Megnyitotta kapuit első budapesti éttermében a világhírű amerikai étteremlánc, ezzel új ízeket és élményeket hozva a főváros gasztronómiai palettájára.

A Popeyes globálisan elismert a merész, cajun fűszerezéséről, és az Egyesült Államokban 2019-ben hatalmas hullámokat keltett a The Chicken Sandwich, amely azóta is a fast food kedvelők kedvence. A márka megnyitóján a vendégek lehetőséget kaptak arra, hogy megízleljék ezt a legendás finomságot, amelyben a csirkét különleges fűszerkeverékben legalább 12 órán át pácolják. Ezt követően a húst kézzel panírozzák, majd aranybarnára sütik, így a végeredmény egy ízletes, kívül ropogós, belül pedig szaftos falat, ami a tökéletesség határvonalán egyensúlyozik.
A megnyitó esemény varázslatos módon megelevenítette a márka New Orleans-i örökségét: a szendvicsek helikopterrel érkeztek, miközben egy élő jazz-zenekar szórakoztatta a vendégeket. Az ünnepség a Westend ételudvarába költözött, ahol az első 100 látogatót különleges meglepetésekkel lepték meg.
Nagy örömmel jelentjük be, hogy sikerült elhoznunk ezt a legendás márkát Magyarországra, és megnyithattuk első éttermünket a Westendben. Ez csupán a kezdet, és izgatottan várjuk, hogy újabb helyszíneken bővíthessük jelenlétünket az országban - nyilatkozta Sümegi László, a Fusion-BP Restaurants Kft. ügyvezető igazgatója.
A Westend szívében megnyílt új étterem vibráló, kortárs dizájnja magával ragadó New Orleans-i atmoszférát teremt. A játékos színek és a művészi részletek egyedülálló módon idézik meg a város varázsát, egy igazi élményt kínálva a látogatóknak.