Az Unimog rakodási magasságát 1,2 méterrel csökkentették, így még könnyebben hozzáférhetővé vált a rakomány.


A Mercedes-Benz Special Trucks az Eggers Fahrzeugbau felépítménygyártóval közösen reagált a piaci igényekre, és megalkotta az Unimog U 219 Low modellt. E jármű különlegessége abban rejlik, hogy a rakodási magasságot 20 centiméterrel, összesen 1,2 méterre csökkentették. Ehhez egyedi tervezésű platót fejlesztettek ki, valamint kisebb átmérőjű kerekeket alkalmaztak a járműn, így biztosítva a könnyebb rakodást és a praktikusabb használatot.

Az Eggers Fahrzeugbau által fejlesztett új plató igazi különlegesség, hiszen 3 oldalra billenthető kivitelével és 2,22 méter hosszúságával, valamint 2,1 méter szélességével kiemelkedik a piacon. Az alváz hossztartói mindössze 14 centiméterrel emelkednek a plató fölé, így a jármű alacsony profillal bír, amely különösen előnyös lehet a városi közlekedésben. A technikai újítások között említést érdemel a kisebb átmérőjű kerekek alkalmazása is. Míg a hagyományos modellek esetében 104,4-117,66 cm közötti kerekek közül lehet választani, addig az Unimog U 219 Low verziója 92,5-95,6 cm átmérőjű kerekeket használ, ami szintén hozzájárul a jármű kedvezőbb kezelhetőségéhez. Ez a modell elsősorban kommunális feladatokra lett tervezve, így a vásárlók várhatóan el fogják fogadni, hogy a hasmagasság és a gázlómélység csökkentése mellett döntöttek a tervezők. Fontos megjegyezni, hogy az össztömeg limitje továbbra is 10 tonna, így a jármű teljesítménye és kapacitása változatlan marad.

Related posts