Hamarosan megnyitja kapuit a Time Out Market Budapest, ahol ikonikus éttermek és neves séfek egyesítik erejüket, hogy új színt vigyenek a gasztronómiai életbe. Készülj fel egy felejthetetlen ízutazásra!
A Time Out Market Budapestben nemcsak a fogások íze, hanem a közös élmények is felejthetetlenek lesznek - baráti találkozások, nevetés és kulináris felfedezések egy tető alatt
Megérkeztek a legfrissebb vendéglátó helyszínek, melyek között olyan izgalmas nevek tűnnek fel, mint a CANTEEN by Pesti István, a Casa Christa, a Bigfish, a Tuning Burger és a Wines of Hungary. A változatosság jegyében mindenki megtalálja a kedvére való ízeket: a magyar hagyományokat, a balatoni életérzést, a tengeri különlegességeket, a prémium burgereket és a legfinomabb hazai borokat kínálják. A Time Out Market Budapest nem csupán egy gasztronómiai célpont, hanem egy élő, vibráló közösségi tér is, amely egész évben színes kulturális programokkal várja a látogatókat.
A Time Out Market Budapest új színt visz a fővárosi gasztronómiai életbe, hiszen tizenegy különféle konyha, három hangulatos bár, öt sokoldalú rendezvényhelyszín és közel 540 ülőhely várja az ínycsiklandó élményekre vágyó látogatókat a felújított Corvin Palace első emeletén, a Blaha Lujza téren. Ez a koncepció nem csupán éttermek gyűjtőhelye, hanem egy igazi kulturális központ is, amely közösségi eseményekkel és programokkal gazdagítja a budapesti életet. A célja, hogy a főváros és környéke gasztronómiai és kreatív kincsei egy inspiráló környezetben találkozzanak, így teremtve meg a közös élményeket.
Az újonnan bejelentett csatlakozók valóban egyedülálló gasztronómiai élményeket kínálnak. Pesti István, a Michelin-csillagos séf, a CANTEEN koncepciójával gyermekkori ízeket idéz meg, mindezt házias fogásokkal és modern tálalási technikákkal ötvözve. A Casa Christa a Balaton-felvidék varázsát csempészi a tányérokra, friss halakkal és szezonálisan beszerzett alapanyagokkal dolgozik. A Bigfish a tenger kincseivel, ínycsiklandó sushi válogatásokkal és ízletes osztrigákkal várja a vendégeket, míg a Tuning Burger a világ legjobb húsféléiből készült gourmet burgereivel kényezteti az ízlelőbimbókat. A Wines of Hungary borbárja pedig az ország 22 borvidékének legjavát vonultatja fel, a sommelier-k szakértelmével fűszerezve, így mutatva be a gazdag magyar borkultúrát.
A korábban bejelentett résztvevők újabb színt visznek az eseménybe: az Anyukám Mondta olasz ízeivel, a Pingrumba keleti specialitásaival, a 101 Bistro tajvani modern konyhájával, a Szaletly kortárs magyar stílusával, valamint a Dreher Tanksör friss csapolt söreivel egy lenyűgöző gasztroélményt kínálnak. Az otthonos belső tér közösségi asztalokkal és nyitott konyhákkal várja a látogatókat, így biztosítva, hogy mindenki felejthetetlen kulináris kalandban részesüljön.
A Time Out Market budapesti egysége nem csupán a város gasztronómiai palettájának kiemelkedő helyszíne lesz, hanem egy vibráló kulturális központként is funkcionál majd. A kampány arcaiként feltűnő Schoblocher Barbara, Törőcsik Franciska, Wolfie és Hering András személyes élményeikkel és kedvenc ételeikkel segítenek a közönségnek felfedezni a gasztronómia és a művészet varázslatos összefonódását. Ezzel a kezdeményezéssel egy új dimenziót adnak a budapesti élményekhez, ahol az ízek és a művészet harmonikus találkozása mindenki számára elérhetővé válik.
A hivatalos nyitás előtt még számos új név gazdagíthatja a kínálatot, de már most biztosra vehetjük, hogy a Time Out Market Budapest az ország legizgalmasabb kulináris desztinációi közé emelkedik. Itt a hagyományok találkoznak a kreativitással, és a közösségi élmények szoros összhangban fognak kibontakozni.