A Razer bejelentette, hogy Szingapúrban megnyitja új AI-fejlesztőközpontját, és a jövőben további két létesítmény is várható.

A gamerek kultúrájának meghatározó szereplőjeként ismert Razer három nemzetközi mesterséges intelligencia központot indít, elsőként Szingapúrban, hogy tovább erősítse saját AI-alapú játéktechnológiáinak fejlesztését.
A Razer nemrégiben egy izgalmas lépést tett, bejelentve Szingapúrban első mesterséges intelligencia fejlesztőközpontjának megnyitását. A központban 150 új AI mérnöki pozíció várja a tehetségeket. A vállalat célja, hogy a játékfejlesztők számára olyan innovatív eszközöket biztosítson, amelyek révén még lenyűgözőbb, intelligensebb és hatékonyabb játékélményeket teremthetnek.
A piaci elemzések alapján a videójáték-ipar 2033-ra elérheti a közel 400 milliárd dolláros nagyságot, amelyből az "AI gaming" szegmens várhatóan 28 milliárdot fog képviselni. Ez a terület magában foglalja a játékmenet finomhangolását, a fejlesztési és tervezési eszközök modernizálását, valamint egyéb mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációkat.
A három központ különböző fókuszterületekre összpontosít.
A Razer mesterséges intelligencia alapú eszközei messze túllépnek a játékosok világán: például a QA Copilot automatikus hibafelismerést és jelentéskészítést kínál a fejlesztők számára. Bár a vállalat késlekedve lépett be az AI szektorba, a központok létrehozása és a tehetséges szakemberek toborzása jelentős lépést jelent a versenyképesség növelése érdekében, különösen olyan nagyágyúk mellett, mint az Nvidia, a Microsoft és a Google.
Ez a projekt döntő jelentőségű lehet a Razer számára, amennyiben a vállalat szeretne részesedést szerezni a következő évtizedben várhatóan 28 milliárd dollárosra nővő mesterséges intelligencia alapú játékpiacból.