Képzeld el, hogy mindössze 2,5 millió forintért egy vadonatúj hétüléses autó boldog tulajdonosa lehetsz! Ismerd meg a Renault legújabb egyterű modelljét, amely a családi utazások és a baráti kiruccanások ideális társává válik!

Szinte hihetetlen áron kínálja a Renault ezt a hétülésest a világ másik végén: vajon mi a titka a frissített Tribernek? A Renault csoport receptkönyvében az olcsó hétülésesre egy kisautó megnyújtása és puttonyosítása tűnik a bevett megoldásnak az utóbbi évtizedben. Ezt bizonyítja Európában a Sandero alapú Jogger, Indiában pedig a még egy méretosztállyal kisebb, Dacia Spring alapú Renault Triber. Fontos azonban megjegyezni, hogy ott a Spring is Renault emblémával kapható Kwid néven, ráadásul akkucsomag helyett aprócska benzinmotorral. A hétüléses változat is létezik már 8 éve, éppen ezért most új orral és modern tech-kütyükkel frissítették, így pedig egészen európai színvonalú lett a külső és a belső is. A frissített Triber belsejében a szintén Renault Kwid (Dacia Spring) alapú Kiger SUV műszerfalát kapta meg. Ez egy magasabban elhelyezett, 8 colos infotainment érintőképernyőt és egy 7 colos digitális műszeregységet jelent. További frissítések közé tartozik a bézs kárpit, az áttervezett klímavezérlő, valamint néhány modern kiegészítő, mint például a vezeték nélküli telefontöltés. A praktikus 2+3+2 üléses elrendezés változatlan marad, így továbbra is hét utas számára kínál szabályos ülőhelyet a típus, bár figyelembe véve az autó kompakt méreteit, a harmadik sorban a hely legfeljebb gyermekeknek vagy nagyon rövid utazásokhoz alkalmas. Műszaki téren természetesen nem kell sokat várni: a Triber még a 4 métert sem éri el hosszában, tengelytávolsága pedig mindösszesen 2,64 méter. 15 colos felniken gurul, illetve 1,0 literes, háromhengeres, 71 lóerős benzinmotor hajtja. A csomagtartója sem túl nagy, mindkét hátsó üléssort összecsukva éri el a 625 litert. Mindezért azonban csak 629 995 indiai rúpiát kérnek, vagyis kevesebb, mint 2,5 millió forintnak megfelelő valutáért vihető haza az aprócska hétüléses. Ne legyenek azonban tévképzeteitek: az alapár még fapadosabb külsőt és belsőt takar. Ennyiért takaratlan, fekete acélfelniket, illetve a rádió vagy infotainment helyén csak egy tátongó lyukat kapnak az indiai vásárlók. Persze, magasabb felszereltség esetén is minden olcsó és igénytelen az autóban, akárcsak a Dacia Spring utasterében, itt is mindenről ordít a spórolás. A tényeken azonban mindez aligha változtat: a hazai piac áraihoz képest fillérekből juttatható el ezzel az aprócska egyterűvel A pontból B pontba az egész család. Te bevállalnád ennyiért?